Iremnurr18 anladım , valla ben ayıldım hemen. Öğlen olmuştum saat 12 gibi, ağrım taaa akşam 22 gibi oldu ve anında iğne ile geçti. Bu arada kolumda serum vardı 3-4 kere basma hakkım vardı hafif bir ağrıda bile basıyordum. Benim hiç öyle kötü ağrım olmadı. Ayılınca hiç hissetmedim zaten dediğim gibi saatler sonra ağrı başladı ve iğne ile hemen geçti 😊bende isterim doğum anını görmeyi ama sonrasında baş ağrısı çekeni görünce bilmiyorum 🤷♀️ benim eltimde epidral sezeryan bir oldu, 7 sene oldu , hala zaman zaman beli ağrıyor