Iremnurr18 canım ben genel olmuştum, ayıldıktan sonra hemen ayağa kalkabiliyorsun, belden aşağımın tutmaması bana bi tuhaf geliyor . Tabi benim hissiyatım bu. Genel anestezi ile sorun yaşamadım. Spinalden sonra yok kahve iç sonda tak çıkar istemedim . Birde bir arkadaşımda çok baş ağrısı oldu hiçbişey geçirmedi , evinde çıt çıkmıyordu kızın en küçük sese tahammülü yoktu, onu görünce iyi ki genel olmuşum dedim. Birde genel anestezi ile sorun yaşayan çok daha azdır, bazıları biraz geç ayılıyormuş o kadar