Merhabalar. 15 haftalık hamileyim hala cinsiyetini öğrenemedik dün gittik bağdaş kurmuştu ne yesem de dr rahatsız etse de asla göstermiyor,dr kız olabilir kızlar saklıyor genelde dedi sizin de başınıza geldi mi kız mıdır acaba yoksa erkeklerde de geç gösterenler var mı🌺