Semaaycolu GkeCanKaran bu kararı sıze aıt olan bırsey ne yazıkkı degıl çiğ etın ıcındekı bakterı bebekte kalıcı hasarlara sebep olan hastalıklara yada düşüğe neden oluyor kanıtlanmıs gecerlılıgı olan bırsey canım ıstıyor dıye yemesenız sanırım daha ıyı olucak ☺
Asmin27 GkeCanKaran ben yiyorum çok pisiriyorum ama ne yapayım çok seviyorum çok şükür çok şükür kötü bişey yok benim annem hep istediği şeyi yiyebilirsin ama aşırıya kacmadigin sürece der
poyrazege111 GkeCanKaran ben yiyorum sucuk pisiyo sonuçta ama diğerlerini yemiyorum sucuğu daha çok sevdiğim icin🙈
poyrazege111 Kaşarlı sucuklu tosta bayiliyorum haftada bir gün yeriz ve sucuklarini iyice pisiriyorum
GkeCanKaran [bilinmeyen] 😁😁 bnde çok bağımlısı değilim yani şuanda ama insanın canı istiyor yani bazen ne yapalım😁