Goxun benimki gebelikle beraber yükselmeye başladı genellikle gebelik tiroidi diyorlarmış buna. İlacı da doğuma kadar hatta belki doğumdan bir iki ay daha sonra bıraktırabilirmiş doktorum. İlaçlarla istenen değerlere geldi tiroidim ama bırakınca tekrar yükselme durumu olduğundan bıraktırmıyorlar. Her ay tahlillerle kontrol ediyoruz. Sizinki bırakmanıza rağmen yükselmediyse şanslısınız ama herkesin durumu sizinki gibi olamıyor ne yazıkki😇