Lilaaa ilk gebeliğimde gebelik sonuna kadar kullandım, gebelikten sonra hormonlar normale hemen dönemiyor, 5 ay daha kullandım sonra doktor baktı 1 ay kullanma dedi ilacı kullanmadan test yapıldığında normale döndüğü anlaşıldı ve bıraktırdı. Bu gebeliğimde yine yüksek çıktı, kullanıyorum şu an, süreç aynı işleyecek tahminimce.