Fatoss00 40.haftadayız ama gelen giden yok hala bekliyoruz 🙏🏻 Doktorum son bir hafta daha bekleyelim dedi doğmazsa bu bir hafta içinde yatış yapıp suni sancı verecek 🤦🏻♀️
rosatue nazlisamac35 inşallah 🙏 sona kadar normal düşünüp bir anda terslik olunca insan biraz bocalıyor. 40tan sonrası da ufak bir risk
Malidlgz nazlisamac35 benim 36 da geldi nişan iki cm açılma bir haftadır var nişan geeli bir hafta oldu ama doktor yatış yapmiyor su gelene kadar beklicez diyor bebek anne karnında ne kadar durruusa o kadar iyi diyor