Cerotti30 Ozge890 philips in kazanlıları çok güzel ben kullanıyorum aynı zamanda philips azur seriside güzel onuda görümcem kullanıyo çok memnun
Bernie Ozge890 philips azur elite cok memnunum, modlari guzel,full buharda basarili,akitma yapmiyor,kazanliya fln gerek yok yani 🥲
mbtrnn Yıllardır hem annem hem ben kullanırız evlenirken yeni modelini hem kendime hem ona aldık yine kesinlikle tefal 👌🏻
Momy01 Ozge890 valla araştır derim ama philips yeni serisini es gecerim kazanlı ütüye gerek bile duymazsın