Ozge890 Kizlar bana öyle bi utu önerin ki dokununca hemen açsın kırıksıklari uyum o kadar kötü ki utuledigim yerleri tekrar karıştırıyor kaynanamjn utusu cok guzel kullanılması ama iste kazandı utu olduğu için yapamiyorum cok boğuyor basim ağrıtıyor
Momy01 Ozge890 philips kesinlikle çeyizime çok araştırıp aldım geçen sene en düşük ayarda bile süper valla biraz fiyat olarak pahalı kireç temizleme haznesi felan var ama deger yani
Aysobaciniz Ozge890 ben kazanlı kullanıyorum tefalin ütüsü çok memnunum anneminde ütüsü kazanlıydı çok rahattık bende kazanlı aldım kullanımı çok rahat bir iki dakikada ısınıyor max özelliği ile yüksek buhar verip açılmayan kumaşı bile açıyor. Bir numaram tefalim canım 😍
Momy01 Ozge890 valla araştır derim ama philips yeni serisini es gecerim kazanlı ütüye gerek bile duymazsın
Ozge890 Aysobaciniz buhari bunaltıyor bas agrisi yapıyorum bi kere kullandığım utu cok bunaltıyor buhari
Calisananne25 Ozge890 https://www.mediamarkt.com.tr/tr/product/_ph%C4%B1l%C4%B1ps-gc8962-buhar-kazanl%C4%B1-%C3%BCt%C3%BC-mor-rose-%C3%A7anta-hediyeli-1209199.html Benim ütüm bu inanılmaz memnunum çeyizime almıştım tavsiye ederim 🙏🏻
Ozge890 Calisananne25 cok guzelmis ama kazanli bi kere kullanmıştım bas agrisi yaptı buhari cok bunaltıyor buda öyle mi
Calisananne25 Ozge890 hayır öyle aşırı bir buharı yok asla rahatsız etmiyor beni ama öyle bir problem yaşadıysanız iyi araştırın etkilemek istemem sizi🙂
Dereyee Ozge890 Philips kazanlı perfect care almıştım 4 senedir kullanıyorum 2 kere kazan yanmasından tadilata gitti.yorumlara bakarak aldım ama asla tavsiye etmiyorum standart normal bir ütü gibi.ütü konusunda ben de biraz takıntılıyımdır jilet gibi olsun isterim ama kesinlikle yapmıyor.