Esra_42gunindi 1Sevda uykusunun içinde emmesi çok zor oluyor emmiyor bile uyanıkken sürekli emziriyorum mamaya alıştığını düşünmüyorum zaten ilk emziriyorum doyamadığını hissedersem o zaman biraz veriyorum çok teşekkür ederim 😊
Esra_42gunindi bahtnurr1 doktor her emzirmeden sonra mama da ver demişti kilo alımı çok yavaş diye ilk başlarda sağıyordum ama emmeye başlayınca bırakmıştım canım
Duygu19031903 Esra_42gunindi en.buyuk yanlısı yapıyorsunuz o zaman. Doymadigini nerden anlıyorsunuz bir bebeğin kilo alıyorsa kakali cisli bezleride iyise doymadigini neden dusnuyorsunuz
Esra_42gunindi Duygu19031903 yapmıyor zaten ondan anlıyorum emip de çektiğinde hala ağzını açıp emmek istiyor 45 gün oldu doğum yapalı 1 kilo bile almadı
Duygu19031903 Esra_42gunindi He o zaman sizin durumunuz başka tabi 2 saati geçirmeden emziriyor musunuz
Esra_42gunindi Duygu19031903 gece 3 saatte bi gündüz nerdeyse sürekli emziriyorum. Çok kusmaz günde en fazla iki defa
Duygu19031903 Esra_42gunindi peki doktorunuz ne öneriyor mesela bı arkadaşım var sütun kalitesiz demiş.bebek.kilo.almiyor 5 aylık.ek.gida başladı ama.sizinki.kucuk
Cilekkz-22 Esra_42gunindi bugün hastanede bi afiş gördüm EMZİRMEYİ NE ARTIRIR? diye altında ise EMZİRMEK EMZİRMEK EMZİRMEK yazıyodu kısacası bebeği memede uzun süre tutmak süt yollarını açtığı için daha çok süt gelir