Esra_42gunindi Esra Hanım bebek henüz yeni doğmuş demeli 3 saatte 1 değil en geç 20,30dakikada bir emzirmeniz gerekiyor 3 saat cok cok uzun bir süreç geceleri bile en fazla yarim saatte bir emzirmelisiniz.3 saatte bir emzirilen çocuk tabiki kilo almaz ..Keskeee mamaya alıştırmasaydınız siz doymuyor zannediyorsunuz ama Emin olun emzirdikçe sütünüz artacaktı onun cani daha neki 🥰 Mamayı bırakmaya çalışın alışmadıysa onun için doğru olanı sık sık emzirmek..Birde Kesinlikle mamayı biberonla vermeyin bebeğin aniden emmeyi bırakmaya sebeb oluyor biberondan daha kolay ve çabuk doğduğunu bildiği için zamanla emmeyi bırakır…Insan bebeğini emziremeyince cok üzülüyor vicdanen pes etmeyin lütfen kilosuna da takılmayın doktor normal dediği sürece İNŞALLAH Sağlıkla büyür yavrunuz 🥰