Gs12 valla canm ben 29 haftamda korona oldum 7 günden sonra agirlastim ne yediysem fayda etmedi kan değerim yüksek çıktı babamdan bulaşmıştı hastane de tedavi gördüm ama babam hayatını kaybetti ve bende babamin üzüntüsünden erken doğum yaptm çok dikkat et kendine korona 7 günden sonra kendine belli ediyor Allah şifa versin sana ve tüm korona olanlara