Pembepanterr düşük kaliteli spermden veya yumurtadan , anormal hücre bölünmesinden oluşuyor ben boş gebelik yaşarken sadece kasık ağrım vardı hamileliğe dair hiç bir belirtim yoktu zaten boş gebelikte belirtiler gerilemeye başlar hamile gibi olmazsın