rosatue Asyadone jöle gibi sarımtrak akıntı benden de geldi. Google’a baktım nişan sandım 🥺 doktor değil dedi kalbim çıt ben de 39+0
Asyadone rosatue sizdedemi 39 da geldi googleye fotolara sizde bakın bcenve çünkü böyle gelip doğum yapan çok olmus
Lenasmom 39+6 dan selamlar 🥳🤗 Dun gece jel gibi beyaz bir akıntı basladi , ahhaaa geliyor dedim ,arada agri oldu ,aniden ishal oldum falan ama simdi turp gibiyim.. gwlesi yok cocuuumun
rosatue Asyadone evet ben de bunlara bakıp nişan olduğunu düşündüm. Hatta doktora da nişanım geldi dedim 🙈🙈 ama değil dedi maalesef. Belki de sadece benimki değildir
rosatue Asyadone şimdi kontrole gidiyorum doğmaya niyeti var mı merak içindeyim 😅 yarındı ama dayanamadım bugüne çektim. Hiç gelme belirtisi yok üzülüyorum. 41i beklemeye cesaretim de yok
-derya-anne- Hilalayzz bi doğmayan bebişte bende var 40+4 cumartesi güne kadar doğurmazsam doktorum dogumhaneye gel yatışını yapalım suni sancıya başlayalım dedi inşaallah gerek kalmadan bu gece veya yarın doğururum bende kendi sancimla