Cbusra93 Selcukmerve önce kafa rahatlığı önemli benim doktorum öyle demişti kafan rahat olduktan sonra ne yesen sütün gelir
byz12nur Selcukmerve bende 26 haftalık doğum yaptım 47 gün oldu bebeğim küvezde ilk başlarda tabiki az az geliyor ama 2 3 saatte bir gecede dahil sütünüzü sık sık sağmanız lazım bebek emzirir gibi evet çok yorucu oluyor ama yavrularımız için sabretmeliyiz
Selcukmerve byz12nur gerçkten çok zor oluyor yatta oluyor bebişlerimiz emse bu kadar yara olmazdı acıyor bide ama tabiykide bebeğim için değer yeterki o iyi olsun
byz12nur Selcukmerve benim hala çok acıyor makina daha vakumlu çektiği için ama napalım başka çaremiz yok
Ebrumihrimah Selcukmerve kurudut kaynatıp suyunu iç çok güzel süt yapıyor Dereotu karpuz ve havuç Tabi en önemlisi su
058elf Ebrumihrimah iyiyim canım Diyarbakır a yeni geldim 3-4 gün oluyo sıcaklardan mıdır nedir idrarını fazla yapmıyo yememe sorunumuz var öyle uğraştırıyo beni, sen nasılsın bebiş iyidir inşallah
Ebrumihrimah 058elf İyi çok şükür haftaya 2 aylık oluyoruz 🙏😌 inanılmaz sıcak var burada 3.yazim daha önce böyle bir sıcak görmedim emzirirken bende kizda su gibi oluyoruz saçları su içinde kalıyor sabah akşam yikiyoruz Sıcaklardandir geldiğin yer serin ona alismissa ondanndolayi olabilir
058elf Ebrumihrimah oy maşallah nazar değmesin hiç kuzuya, bizde haftaya 3 ay inşallah 🧿🤲🏻 Evet canım bu kadar sıcak değildi eşimde pişman oldu bi ay daha bekleseydim sizi getirmeseydim diye :) hangi doktora götürüyosun burda canım bebişi ☺️
byz12nur kbra_kurtt suyum bitmişti ve bebeğe giden kan akışı bozulmuştu o yüzden sezeryan olmak zorunda kaldım
kbra_kurtt byz12nur bebekte her hangi bi saglik sorunu olmadi ama degilmi benimde suyum azalmis 2 hafta geriden geliyor 25 gundur hastanedeyim. Doktorlar su azliginin nedenini bulamıyorlar bebekte bi sikinti var diyolar ama ne oldugu belli degil. Saglikla büyüsün yavrunuz insallah
byz12nur kbra_kurtt şuanlık kötüye giden bi durum yok çok şükür bize de bi sebep söylemediler siz kaç haftalıksınız
Symazturk Selcukmerve bol dereotu , su, bulgur (gaz yapar ama süt de yapıyor), kimyon , rezene çayı . Bir de emziriyormuş gibi sık sık sağmaya çalışın ki süt gelsin 🌸
Ebrumihrimah 058elf klima olmazsa heralde erirdik 😂 Eylül Ekim gibi geleydin iyiydi 😂 Mehmet celaloğlu Memorial da çok memnunum çok ilgili biz sormadan herşeyi söylüyor devlet aşılarıni da gidince orda yaptırıyorum
058elf Ebrumihrimah valla ama 4 ay olmuştu gideli eşim de garibim dayanamadı bensizliğe demek 🤪 bende çocuk doktoru arayışındayım sağlıkocağındaki doktorumz genesisle sultan hastanesinde doktor önerdi henüz götürmedm ama bi de sana soraym dedm senin dediğinde aklımda bulunsun inşallah
Ebrumihrimah 058elf 😂bende eşime diyorum Ekim Kasım gibi gidicem İstanbul’a 1 ay gelmem 1 hafta sonra geri gel kızım olmadan duramam diyor muane ücretin,indirimli 105 aklında bulunsun