Selcukmerve Anneler biz 33 haftalık doğum yaptık bebeğimiz küvözde ve sezaryen olduğum için ve bebeğim ememediği için sütüm pek gelmiyor ne yesem içsem bol bol süt yapar acaba 🥴🥴
Kuzucuklar Selcukmerve aynı durumu yaşıyoruz ben rezene ısırgan otu cayı yapıp iciyorum bide bol su iciyorum iyi geliyo dediler bakacam
058elf Selcukmerve tahin helvasını ye üstüne bol su iç dediler bana dün denedim bakalım, bol bol sıvı tüket ama komposto yap çorba iç incir yemeye çalış benimde bebeğim çok emmiyo ama bunları yiyerek sütümü artırmaya çalışıyorm emmedikçe ister istemez azalıyo
Demir06 Selcukmerve Yiyecekler de önemli ama sizin durumunuzda bol bol sağım yapın,süt masajı yapın.Emzirme eğitimlerinde öyle anlatıyorlar
Durubatu Selcukmerve humana çay denediniz mi kızımda 3 gün sütüm gelmemişti doktor tavsiyesiyle kullandım ise yaramıştı isterseniz bı danışın
Esra_42gunindi Hoşaf, rezene, su, ayran, bulgur pilavı, soğan, yeşillik, yoğurt, ayran, sütlaç bunlar süt yapan şeyler canım denemekte fayda hele ki su
Selcukmerve Kuzucuklar rezene bende deniycem bol su içiyorum zatn ama bebek emmediği için ister istemez zor geliyor
Kuzucuklar Selcukmerve günde 3 4 bardak icebilirsin zararı yok aynen emmedigi icin zor oluyo ben günde 1 defa gidip makinayla sagıyorum oda az geliyo
Busra333 Selcukmerve canım bende tam bilmiyorum ama etraftan duyduğum şeyler bulgur pilavı soğan rezene çayı. Üzüm ve dut hoşafı. Hatta çantama kaynatıp koyacağım bunu doğum sonrası içmek için insallah çok etkiliymiş. Bi dene istersen kaç kilo doğdu bebiş. En yakın zamanda alırsın kucağına insallah
Durubatu Kuzucuklar evet evet bende memnun kaldım hatta mastit bile olmuştum süt fazlalığından haziranın ortasında ateş ve sıtma tutmutu sütü sürekli sağdik ara verdim bı kaç gün sonra yine devam etmiştim umarım işinize yarar🤍
Kuzucuklar Durubatu ayy hadi inşallah benim işimede yarar ćünkü sütüm cok çok az faydasını görürsem sana cok dua edecem 😊❤️