Prensesiminyolculugu Momy11 6.ay bitsin su icsen yarar diyor annem ama bakalım bende bekliyorum azıcık alsak fena olmaz 😅
Prensesiminyolculugu Aminegul bazı insanlarda hemen bir kilo bile fark eder alınca canım belki senin de öyledir bende zayıf olduğum için hemen fark ediyor alıp verince ☺️
icedearth Prensesiminyolculugu yok yok sonradan hareket kısıtlanıyor çok fazla ben kilolu olmadığım halde zorlanmaya başladım yani
Prensesiminyolculugu icedearth evet zorlukları da var doğru bakalım bebeğim sağlıkla gelsinde başka birşey istemiyorum
Babymommy Ne güzel yiyip de almıyorsanız bundan güzel şey var mı 😂 Ben 20+5 teyim şeker, karbonhidrat minimumda düzenli yürüyüş ve pilates yapıyorum bu halde 3,5 kilo aldım 🤣
Momy01 Prensesiminyolculugu canım kısmıyorsan kendinden sıkıntı yok bence etrafta kilo alıcam korkusu ile dogru düzgün beslenmeyen hergunu tartıda gecen hamileler var doktorlar bile diyor ideal kilo alımı rahatsızlıgınız ,şeker hastalığı ve aşırı kilo yoksa 10 15 kilo diye ben 20 haftaya kadar hiç almadım kilo ama herşeyi yedim sadece yürüyüş yaptım son aylardayım yürüyüş yapamaz oldum eskisi kadar maglum hava sıcak ve agırlastım 20 haftadan sonra kilo alıyorsun özellikle 30 dan sonra istesende istemesende hızlı kilo alıyorsun en az 2 ve 4 kilo arası haftada doktorum öyle dedi öylede oldu doguma kadar sanırım 15 kilo almıs olurum yani takma daha yolum yeni yarısındasın benden tek tavsiye aşırı karbonhidrat beslenme ama herşeyden ye kilo almaktan korkma saglıklı kilo almak bebek için çok önemli
Prensesiminyolculugu Momy01 Evet canim şeker yüklemesi yaptıracağım daha inşallah çıkmaz okadar guzel yazmışsın ki valla her dediğine katılıyorum bende karbonhidrat beslenmiyorum ağırlıklı olarak herşeyi yiyorum ama dozunda bırakmasını biliyorum aşırı şekerli şeylerle de aram yok ama yoğurt meyve sebze bunları da tüketiyorum bakalım 6.ay dan sonra aliniyormus annem su icsen yarar diyor sağlık olsun bebeğim iyi olsunda yeter
Momy01 Prensesiminyolculugu aynen öyle inan sağlıklı olsun zaten saglıklı şeylerde tüketiyormussun inan alınıyor basta almamak daha iyi zaten
Minik1bey Prensesiminyolculugu Alırsın alırsın bende 3 ay hiç kilo almadım sonra bianda almaya başladım hızla 😂
Symazturk Prensesiminyolculugu 36. Hafta 7 kg aldım doktorum Alman gerekenden 2 kg eksiksin ama almaya calışma çünkü bebeğin gelişimi de kilosu da çok iyi dedi o yüzden önemli olan bizim kilomuz değil bebeklerin gelişimi kafanıza takmayın 🌸
Prensesiminyolculugu Symazturk evet benim doktorum da aynısı söylüyor bebeğim iyi olsunda önemli değil 🥰