Mom8899 canım hayırlısı olsun sağlıkla büyüt bebeğini🤲🏻🥰
bende sezeryan doğum yaptım 25 gün oluyor çok şükür . Epidural sezeryan oldum ben 2 saat sonra istediğini içebilirsin dedi doktor zaten iki saat sonra da ayağa kalktım . Ameliyatı sabah 7 de olmuştum . Gazım da gece çıktı 😄😄 idrar yapman lazım demişti oda ayağa kalktıktan 4 saat sonra falan yaptım işte . Yani hepsi niye farklı söylüyor ki acaba 🤔🤔
sen hangi sezeryanım oldun ? Spinal anestezi mi ? Eğer oysa o farklı oluyormuş 6 saat sonra ayağa kalkıyormuşsun süreçleri de farklı demişti doktorum . Ben iki hamileliğimd de epidural sezeryan oldum 🥰