Merhabalar, normal doğum beklerken acil sezaryene alındım bugün. Dünden bu yana da her ihtimale karşı bir şey yiyip içmemiştim, şimdi çok susadım ve hiçbir şekilde sıvı tüketmemem gerektiğini söylüyorlar. Sizler neler yaptınız az bir şey su içsem zararı olur mu? Ve gaz çıkarmak için önerileriniz varsa yazarsanız sevinirim.