Snnrk Afracim banada 5 doz olunması gerektiğini söyledi. Olmazsam ne olur diye sordum. 5 dozda kesin etki yapıyormuş. 2. Çocuk için rahat olursun dedi.
Snnrk crn345 bünyeden bünyeye farklılık gösteriyor bence böyle şeyler. Biri bu insanlar nasıl doğum yapıyor yazmışta ne alaka yani herkesin acı eşiğide farklı😅Benim de iki üç gün kolumda ağrı oldu.
Bebi1307 Ben aşı olmadım doktorum hiç gerek yok evde mi doğurıcan sanki dedi şimdi 2.gebeligimdeyim yine aynı doktora gidiyorum ve yine olmadım
Afracim Bebi1307 muhakkak ki artık tüm hastanelerde aletler steril ediliyor ama nolur nolmaz diye olunması gerek diye düşünüyorum çünkü tetenozun tedavisi yok maalesef 🥺