Kızlar beklenen gün geldi yarın tetonaz aşısı olucam ve cok korkuyorum bi arkdaşım oldu 3 4 gün kolun kalkmıyor ağrın oluyor ateşin cıkıyor dedi gercekten okadar ağrı oluyormu olanlar bilgi verirse iyi olur ne gibi yan etkileri olursa doktora gidilmeli