Seydacann merhaba öncelikle aç gidiyorsunuz ben sabahtan hiç su içmedim ama keşke içseymişim çok pişman oldum. Sabahtan gittim bana bi reçete verdiler glikozu aldım ondan sonra ilk baş içmeden önce kan aldılar açlık şekerime baktılar sonra dediler ki bi yere otur gezme hiç birşey su dahil yiyip içme sadece su gibi glikozu içtikten 1 saat sonra gel kan ver diye gittim kanı verdim yine aynı şekilde su yiyecek yok 1 saat sonra tekrar kan verdim ondan sonra bol su iç ki içinde ki glikozu atsın dediler öğleden sonra sonuçlarım çıkmıştı sabahtan gidin ki işiniz çabuk bitin en az 2 saat ordasınız. 1 er saat arayla kan alıyolar. Ama siz en azından sabah kalkınca su için ki hastaneye gidene kadar biraz ferahlarsınız çok da içmeyin ama beni açlık değil susuzluk çok kötü yaptı hastane eve uzak sabah 8de gittim işim 2 de bitti başka işlemlerim de vardı o kadar saat aç susuz kaldım. İnşallah yardımcı olabilmişimdir 🥰