yamacinannesii her hastanenin değer aralığı farklıdır ama benimkiyle kıyasladım, 10-15 puan fark var arada ve bence şeker yok diyecekler. Bana da 75 ml yükleme yapılmıştı, ilk saat 180′den ikinci saat 150′den aşağı olunca sıkıntı yok demişti doktorum.