Belacivciv Seda_nrr Valla ben tuz, şeker vs 1 yaşına kadar verilmemesi gerekiyor diye biliyorum. Sakıncalı durumlar yaratabilir siz vermeyin doğru değil çünkü. Şimdi ben verdim bi şey olmadı diyenler mutlaka olacaktır ama her bebek aynı değil🤷🏼♀️
[silindi] Seda_nrr hayır sütüm gelmezse tabiki mama vricem büyük ihtimallede hemen gelmez diye düşünüyorum sezeryan olucam. Emzigini bı defa şekerli suya batırıp vericem sarılığa birebir nerdeyse çevremdeki herkes yaptı bunu ablamın doktoru bizzat kendisi önerdi ☺️
Rumrumrum Seda_nrr lütfen kesinlikle böyle birşeye izin vermeyin geçenlerde biri post atmıştı hemşire bir bayan bebek yoğun bakımlık olmuştu ne yapmışlarsa şekeri düşürememişlerdi sonra kayınvalidenin bebeğe gizlice şekerli su verdiğini öğrenmişlerdi baya uzun bir olaydı bulursam atarım
icedearth Seda_nrr valla şeker 30 yaşındaki bizlere bile zararlı küçücük bebeklere nasıl olmasın acaba
DamlaNur29 Seda_nrr sma kullandım ilk olarak ama içeriği değişti ve bizde ishal yaptı sonrasında bebelac gold kullandık hala devam 10 bucuk aylık suan