Seda_nrr şekerli değil ama sadece suyu öneren doktor oldu. Sarılık geçmesi için kandaki biluraminin atılması gerekli . Bu da idrar ile oluyor. Çocuk sık idrar yaparsa daha kolay atlatır. Eskiden drlar su vermeyi öneriyormuş. Ancak su ile bebeklerin karnını doyurmaması için şu anda sadece anne sütü diyorlar. Yada mama . Ben sıcak yerde yaşıyorum çocuğum saarılık olmadı şükür. Ama aşırı terlediği ve ağladığı zamanda ilk başta su kaybetti . Bu yüzden sodyum değeri yükseldi . Bu da sıkıntı ilerlerse beyinde kalıcı hasara sebep olabiliyormuş. DüZenli olarak emzirme ve mamadan bir süre sonra 1-2 çay kaşığı verdim. Aile hekimi de ebe de bana vermemi söylediği için her gün veriyorum