Nuremo Yaseminkcr benide doktor çok sık görmek istiyor ya neden kii? Normali haftada 1 kez degil mi 🤷🏻♀️
Yaseminkcr Nuremo evet canım hafta da 1kez gidiyorum bende pazartesi ben acıle gıttım agrım olunca ondan doktor benı tekrar muane ettı
Nuremo Yarendeniz Allah yardımcın olsun canım bebişine kavuşuyorsun inşallah mükemmel bir uyku çekersin yarın ilk mesai başlıyor 😂😍🙈
Nuremo Yldrmygmr genelde doktorlar çatısı dar olanları sezeryana yönlendiriyor sizin doktorunuz birşey dedi mi peki ? Beniöde en büyük korkum buydu şimdi ise başka başka şeyler ☹️
Burcu2012 Son 14 gün ve doktor çatın biraz dar ama normali bekliyelim dedi haftaya salı kontrolün var bi cm açıklık varmış sancı yok henüz yürüyüş önerdi normal doğum deniycekmiş yanı eğer bebeğim çok kilo almazsa kilosu fazla olursa normal çok zor olur sezeryan planlarız dedi bakalım bekliyoruz ağrı sızı bi sorun yok dünyanın ev işini yapıyorum ama yerinde çok rahat paşa😊
Nuremo Burcu2012 yaa maşallah bizde aynı dünya iş yapıyorum belki rahatsıLanır sancılanırım diye tık yok 😂 Son 8 gelsinler artıkıkkkkk ❤️
Selmapiskin Nuremo vajinaya baskı dan başka belirti yok aynı benimde. Son zamanlar da kendimi hep yatış modunda buluyorum. Ama biliyorum enerjik hissettiğim gün doğurcam 😝😅😇
Melos Nuremo son 12 benim de nst de hiç sancı yok doktora da sordum gelmeye niyeti yok heralde diye ultrasona baktı yok dedi 😂😂
blackmail Bnmde son 9 ayni hic belirti yok hareketleri cok yavasladi kuvete sicak su yapip otrcm dr onerdi birde hurma yiyorum cook