Ben de bir kola bağımlısı olarak tamamen asitli içecekleri kesmek çok zor oluyor ki Adana sıcağında buna dayanmak daha zor .Kendime vişne aldım evde vişne suyu yaptım karadut özü aldım onu sulandırıyorum o şekilde soğuk meyve sularına alışmaya çalışıyorum .