Konudan farkli bise soracagim ben 2019da yasamda dogum yaptm o zaman kapi susu asacak yeri vardi bu sefer yine sadece kapi susu assam yeter diye dusunurken hastane yenilendi normal olark gordugum fotograflarda hep tule baglanmis kapi susleri asilacak yeri yok sanirim goren dgum yapan varmi ona gire tul alacagim bende😄