tugbao Yaa onu ilk evlendiğim zamanlar bende çok yapıyordum deli gibi her ay ovulasyon yapıyordum insan kendisini çok geriyo öyle olduğunda 😂 Bende saldım kendimi hiç üstüne düşmüyorum bütün kötü şeyler stres yüzünden başıma geldi 😕 bide endişelerim var yine aynı şeyleri yaşarım diye, çünkü dış gebelik yüzünden tek tüpümü kaybettim, eğer tutmuşsa mucize gibi bişey olacak benim için 🥰