Anneyim42 Merhaba, bebeğinizi Allah bağışlasın sağ salim kucağınıza almak nasip olur inşallah 😇 benimde reglime bugün itibariyle 8 gün var doktorum 0.100 çıkması normal 2 günde bir yeniden ver çünkü rahiminde kalınlaşma başlamış dedi, cuma günü nasipse yeniden kan testi vericem takibini yapıcaz, dediğiniz gibi reglim geçmiş veya regl günü bu testi vermiş olsam bende inanmazdım, ne olacağını Allah bilir bende tedbiri elden bırakmamak için hep ovulasyonla takip etmek zorundayım öncesinde 1 dış gebeliğim var ne kadar erken öğrenirsem o kadar iyi tedbirli olmak için, ama olurda değerim sağlıklı yükselirse geç döllenme olmuş olacak o yüzden hiç acele etmeyecem sabırla bekliyorum 😇