Ayse3695 Mervetugba yok daha degıl sımdı tuvalete gittim kahverengı bırsey düştü korktum sümüksüydü nişanın geri kalanını acab
Mervetugba Ayse3695 benimde henüz hiç bir belirtim yok 40+2 olduk.Demek nişan gelince bekleniyor yeni öğrendim
Beyda3759 40+1 ne gelen var ne giden. En ufak bir belirti yok üstelik. Doktorun önerilerini de yapıyorum olmuyor. Bu senenin bebeleri çok nazlı çıktı 🤭