Ayseee42 Kızlar nasip olursa yarın ikili test için doktora gideceğim nasıl yapıldığı hakkında Bilgi verir misiniz yarın beni bebeğimi neler bekliyor merak ediyorum lütfen bol dua edin iyi sonuçlar alayım cinsiyetini de söyler mi acaba bu arada tatilde olduğum için başka bi doktora gideceğim hemen testi yapar mı ya da ikinci kez randevu falan verir mi şu an 12+5 haftalık hamileyim tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen
Hatunnn Ayseee42 once doktor ultrasonla bakiyor ense kalinligini burun kemigini filan olcup bi rapor hazirliyor cikistada kan veriyorsun bi kac gunede sonuc geliyor canim
Annesininumudu Ayseee42 ben daha bugün yaptırdım önce ultrasonda baktı ama hiç bi şey demedi sonra iki tüp kan aldılar iki hafta sonra gel insaallah kötü bi şey çıkmaz o iki hafta nasıl geçecek bilmiyorum
CGDMG Özelse gittiğin doktor 12 haftalık iken cinsiyet söyleniyor ikili test için senden kan alacaklar ama onun sonuçlarının çıkması en az 5 günü bulur Allah yardımcınız olsun..
Sunu Eğer işin uzmanı değilse başka bi doktora sevk edebilir. Eğer iyiyse kendisi önce ultasonda burun ve ense kalınlığını falan inceleyecek notlar alacak, daha sonra kan vereceksin. 5 gün sonra falanda sonuçları alacaksın canım. Muayeneye tok git ve girmeden tatlı bişeyler ye ki doktor ensesine falan iyice bakıp ölçüm alabilsin
KbraelenKesgin 11 hafta olmuyor mu 12. hafta mi oluyor mu acaba bu test ınternette 11-13 haftalar yazıyordu da
aylinbar Prenseslerannesi34 e KbraelenKesgin nasil başardiniz 5 kg almayi bende istiyorum ama aliyorum elimdr degill😊
Gizemselcuk Ben daha evelsi gün yaptırdım ilk önce ultrasona alıyor ense kalınlığına bakıyor benim NT 1.6 mm yazdı ne anlama geliyor bilemedim tabi 😁sonra kan veriyorsunuz sonuçların çıkması 1 haftayı bulur demişlerdi bekliyoruz biz de sabırsızlıkla 😊
Duygu_k Ayseee42 12+2deyken yaptırmıştım ben de. Ense kalınlığını ölçüp burun kemiği oluşmuş mu diye baktı. Kan tahlili verdim, iki gün sonra çıktı benim sonucum. Risk 1/10000 olduğundan üçlü ve dörtlü taramaları yapmaya gerek olmadığını söyledi. Cinsiyet konusunda 15-16. haftadan önce yanılma söz konusu olabileceğinden hiçbir şey demedi 🙈
Ebrulikiz Ayseee42 özele gidiyorum daha bende bugün yaptırdım ense kalınlığina bakıyor ve kan tahlili yaptırdım cinsiyet ben kesin olmayınca söylemem çünkü değişiyor dedi
Ayseee42 Çok teşekkür ederim kızlar verdiğiniz bilgilerden ötürü yarın daha hazırlıklı gidebileceğim sayenizde😍😘😘😘
Mavi1 Ayseee42 kan ve idrar aldılar benden. öncesinde ultrasondan baktı ama. sonuçlarını devlet hastanesindeysen 10 gün sonra veriyorlar canım. çok bir şey değil yani
Duygu_k Nurci 1/1000 ve 1/10000i farklı değerlendiriyor olabilirler 🙄 beşinci ayda detaylı ultrasona yönlendireceğim dedi, ben onu da istemiyorum 🙄
KrlMlkSelmn Ayseee42 ben üniversite hastanesinde yaptırdım özele gitmene gerek yok dedi doktorum Önce ultrasona girdik ama cinsiyet söylemedi benimki sonra kan idrar verdim Ertesi günde sonucu aldım cumada kendi doktoruma göstericem