Sunay10 evet normal dogurdum ilkide normaldi ikincide normal olsun istedim sezeryan hic aklimdan gecmedi ama kilosunun bu kadar cok oldugunuda bilmiyordum son 2 hafta acilden muayene oluyordum hersey guzel normal dedikleri için kilosunu sormak aklima dahi gelmiyordu. Tam doğuracağım zaman ebe buyuk olduğunu anladi ve doktoru çağırdı hatta bana dediki senin ikinci dogummu eminmisin diye artik cataldaydim🤭🙈