busrazkt oldugugibibiri aynı haftalardan beri benimki de erken döndü baş hep aşağıda. Şuan 37. haftaya gireceğiz çok şükür bir şey olmadı ☺️
Gulnihalce oldugugibibiri çok şükür iyiyiz sadece tuvalette idrarda biraz ağrım oldu büyük tuvalet ne olur bilmiyorum onu yapmadan ve gaz çıkarmadan cikarmiyolarmis
Busra333 oldugugibibiri yok be cnm kanala girip girmemesi önemli kanala mı girmiş ? Girmediyse ister bas asagı ister yukarı yan ne farkediyor