oldugugibibiri Haftadayım. Dün ultrasonda yan yatıyordu. Bugün girdim başaşağı dönmüş. Erken doğum belirtisi olmasından korkuyorum hamileliğimin başından beri düşük tehlikem var. Böyle erken haftada başaşağı duruşu olan oldu mu? Zamanında dünyaya geldi mi bebekleri acaba?
co2041 oldugugibibiri benim de 28.haftada doktor baş aşağı dönmüş dedi ama rahim ağzı uzunluğu normal olduğu için erken doğum riskin yok demişti.. başka etkenler de var yani erken doğum için
2-prensesannesiii oldugugibibiri Benimde ilk kızım 22. Haftalarda kanala çok yakın demişiti doktor hep bir tehlikem vardi 36.6 da doğdu kızım
Seda1616 oldugugibibiri ay valla benim rahmime düştü düşeli baş aşağıdaydı 😂 yüreğim ağzımda gezdim tüm hamileliğimi ama yok şimdide gelmiyor 🤷♀️
Tatlisannedilekk oldugugibibiri Korkma canım doğum pozisyonu alması yeterli değil doğması için. Benim bebiş 23.haftada dönmüştü ama 40.haftada anca doğurmuştum
oldugugibibiri İçim biraz olsun rahatladı teşekkür ederim hepinize co2041 2-prensesannesiii Seda1616 Tatlisannedilekk Gulnihalce idrar yolu enfeksiyonu da bayağı var. Ondan dolayı erken doğum riskim olabilirmiş öyle demişti doktorum. Pozisyon da başaşağı olunca bayağı endişelendim
Portakalgeliyor Gulnihalce küveze girmesi kg ile değil ki tek başına nefes alıp almamasına bağlı ciğerle ilgili tamamen .. 40. Haftada doğsa bile küveze girenler var bende bundan korkuyordum ama allah yardımcımız olsun
Gulnihalce oldugugibibiri bizimkide baş aşağı 🙊 yani hep öyle şu an 35+2 yiz. 32 de gelmeye çalıştı yatış falan oldu hastanede temennim durabildigi kadar durması. Ara ara sancı çıkıyor nst de kontrollerinizi iyi yaptırın. İlk nst 28de çekildi bende ağrım var dedim doktora emin olmak için verdi nst
Ness3 Ben 18im tam bugün dün doktordayım baş aşağı benim bebeğimde. İnanılmaz sancım var dehşet aşağıda hissediyorum bende. Ama tehlike falan demedi doktor çünkü açılma ve yol uzumlupygibi başka faktörler de var
Gulnihalce oldugugibibiri çok şükür iyiyiz sadece tuvalette idrarda biraz ağrım oldu büyük tuvalet ne olur bilmiyorum onu yapmadan ve gaz çıkarmadan cikarmiyolarmis
Akrepbebek oldugugibibiri benim hep bas aşağı .30 haftaligim ve doktor herhangi bir erken doğum riski yok dedi.zaten bebeklerin normal pozisyonu o sekil. Halk arasında erken doğum diye korkutuyorlar ama öyle bir şey yok. Rahat ol yani
oldugugibibiri Akrepbebek inşallah canım, şimdi kahverengi akıntı geldi inşallah her şey yolundadır. Endişeliyim doğrusu
Sblkrc Benım bebişinde bası asağıdaydı ulturasona girdigimden beri hıcte erken doğum tehlikesi demediler sancımda olmadı 34+4 de gittim bası yukarı dönmüş dedi 🤷♀️
Akrepbebek oldugugibibiri kahverengi akinti için bjr şey diyemem. Benim de geliyordu . Ama lekeydi akinti değil. Kac defa acile gittim bor problem yok dedi. Kendi doktorum ile görüştüm eğer rengi koyu değilse korkma demişti. Eski kan olabiliyor vücut disari atıyor bir sure sonra. Acile git bir baksınlar.
gazetecianne oldugugibibiri benimkilerin ikisi de kafası aşağı bakıyor 22 haftalık rahim ağzı uzunluğu normal olduğu için doktorum risk var demedi bugün