Tugcer12 yanı bana gore 21 ekımdı ama ultrasona gore 30 eylül cıktı o yuzden daha cok var hazırlamadım yanı bıde dolaptan alıp valıze koycam yıkadım ütüledım valla kalkabılsem evımın genel temızlıgını yapacagım ama belımden hıc bır iş yapamıyorum her gune iş yaydım yapmaya calısıorum😀ama dün bır arkadasım ıkı haftası olmasına ragmen dün dogum yaptı😀