Benimbebegim milena11 sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun biran önce bende doğurmak istiyorum heyecanım çok daha zaman çok 🤭
Benimbebegim Akkoyu nedense o his bende de hiç geçmiyor daha 29. Haftadayım çantamı henüz hazırlamadm ama alıyorum herşeyi artık çanta için erken demek ki biraz daha bekleyeyim 😂
Aylinsemih Akkoyu bende öyle düşünüyordum ve eksik olan şeyi buldum şarj aleti hastaneye aniden gittiğimizde sarjimiz az olursa ben 2 gün hastanede yatıcam sezaryan olcağı icin şarj onemli 😀
Akkoyu Benimbebegim yok bekleme kıyafetleri yıka ütüle derken anca oluyor çünkü 29. Haftanın sonunda agrı sancıyla doktora gittiğimde erken doğum olabilir dedi 29 da başladım 32 de çantamı kapattım anca oluyor gerçekten
Benimbebegim metehaninannesiii çoğunu bende annem gelince aradan çıkardım valla doğuma kadar tekrar gelemeyecek çünkü anneler iyiki varlar 🤭
Mehdisram 30da hazırlamaya başladım anca eksiklerim bitti 34 te 😅 36 oldum bekliyoruz bakalım 2. Gebelik