Miyase46 milena11 valla bilmiyorum bi dediği bi dediğini tutmuyor adamın 😅😅 beklemedeyiz biz ne zaman gelirse artık 🙂
VeraVrea Baharrr90 maalesef ben yay burcuyum hem normal yaşıtlarım olan yengeçler hem de anne cocuk ilişkisi diye baktogımda aşırı zıt karakterler ve çok zor olur diyordu yengeç yay için o yüzddn yani
birtriptanesi Tugbis25 15 ağustosta 40. hafta olmuş oluyor ama o kadar beklemek istemiyorum 😢😢😢 normal doğum yapıcam ama keşke 38 de gelse