asyaebrar yavrusu aslan olamayan bir anne bırakalım suraya 😬🙈 kendim aslan burcu olduğum icin cocugumda aslan burcu olsun istemistim cok ama malesef dogumumuz subatta 😬
Hln-dyr milena11 kaçıncı haftada sınız😊 ben 38. Haftadayım cuma günü 38+2 oluyor . Bu pazartesı doktora gıttım muayne oldum bebeğin kilosu 3 .400 dedi. Durumu ıyıydı. Sizde durumlar nasıl.
milena11 Hln-dyr biz yarın 37+4 olucaz en son 15 gün önce bayram öncesi gidip anestezi işlerini halletmiştim o zaman 3300 Dü bakalım yarın ne çıkıcak 😍