Cgdm55 YamurBoybeknalan aynen bende baştan beri normali çok istedim hala da istiyorum Allahtan umut kesilmez canım bekleyelim belki döner
Cgdm55 zehracinar Herkesin bünyesi ve ağrı eşiği farklıdır belki sandığınızdan kolay geçer doğumunuz denemeden bilemezsiniz😉
Anne3434_ SerapTadelenTtnc eskideni bilmem de şuan makat geliş doğuran eskisinden daha çok canım doktorlar uğraşmak istemiyor bence
SerapTadelenTtnc Anne3434_ bi boşuna kesildik o zaman şahsen ben asla böyle bi riski göze alamam bebeğimden önemli değildi sezeryan oldum İlla ki doğal Doğum en güzeli ama bazen olmayınca olmuyor sağlıkla her anne bebeğini kucaklasın inşallah