Cgdm55 Kızlar 34+3 hamileyim bebeğim ters döner mi sizce neler yapabilirim bir öneriniz var mı? Bana dua edin lütfen dönsün bebeğim 🙇
Enis Cgdm55 dönebilir canım benimde 32de makat gelişti 34te baş aşağı olduğunu öğrendim şuan 38+2yiz hala aynı pozisyonda bugün kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktor 35 36da dönende var çünkü
zehracinar Cgdm55 Benimde en son gittiğim de kafası yukarıdaydı doktorum hiç bişey yapamazsın dedi,valla ben dönmemesi için dua ediyorum çünkü sezeryan olmak istiyorum ama eşim izin vermiyor sezeryan olmama 😂
DeryaKaragc Cgdm55 canım benim 38. Hafta kadar makt gelişti 38 de sancılandım doktora gittim ve bebeğim dönmüştü ştü hiç belli olmuyor kendiliğinden dönebiliyorlr
SerapTadelenTtnc Cgdm55 bizde 34 haftalığız ben makat gelişi bebeğim ilk bebeğim de makat gelişiydi maalesef buda dönmedi
YaSeEeeee zehracinar bnde dönmese sezeryan olsam diyordum ama inşallah baş aşşa gelir de normal olur diyorum şimdi de 🤢
SerapTadelenTtnc Cgdm55 umarım döner ben sezeryan Doğum yaptım Ağustos’ta yine sezeryan olacağım tel kötü yanı kafa yukarda olduğu için zorluyor
YamurBoybeknalan Bende 37+1im ve 30. Haftadan beri beklıyorum donmesini sezeryandan korkuyorum. Gerçekten o kadar cok istedim ki normal olmasını cok istememek lazımmış 😞
Anne3434_ YamurBoybeknalan makat gelişi normal doğuranlar da var kızlar güvenin kendinize bebeğinizle konuşun elinizle ona yön gösterin dönmesini söyleyin ordan size ulaşacağını kavuşacağını vs güzel şeyler anlatın eşinizle birlikte eminim dönecektir.
Cgdm55 YamurBoybeknalan aynen bende baştan beri normali çok istedim hala da istiyorum Allahtan umut kesilmez canım bekleyelim belki döner
YaSeEeeee Cgdm55 benimki hep tersti 35 te döndü yani 2 gün önce korkma canım döner 37 de kontrolümüz var bakalım ne diyecek doktor 👩⚕️
zehracinar YaSeEeeee Valla ben pilates topu aldım sırf normal doğumum kolay olsun diye ama o gün hastaneye gittim Kadınlar bas bas bağırıyordu ağlıyorlardı psikolojim bozuldu dedim kesinlikle normal yapmam 😂
YazCilegi Cgdm55 38 de makattı 2 gün sonraya sezaryen günü aldık dönmez dedik. 38+2 de dogum sırasında sürprizzzz dönmüş. Herseyden önce sezaryen olacaksanız bile sırf bu ihtimal için ultrasonla muayene olun son kez. Nacizhane fikrim
YaSeEeeee zehracinar 🤣🤣🤣 aynısını bnde yaşadım nst doğumhanede girdim korktum aman allahım dedim kulaklarımı falan kapattım ebeler beni sakinleştirdi ama sonraki gitmem de de sezeryan olan Doğum gördüm ondan daha çok korktum 🤣🤣🤣🙈 şimdi bağırsamda normal istiyorum valla bebek doğdu çığlık bitti toplasan 40 dakika 🤩🤩
Cgdm55 zehracinar Herkesin bünyesi ve ağrı eşiği farklıdır belki sandığınızdan kolay geçer doğumunuz denemeden bilemezsiniz😉
SerapTadelenTtnc Anne3434_ makat gelişi normal Doğum çok riskli Bebek’te anne de hayatını kaybedebilir bebekle konuşmak ayrı bişey ama hiç bi doktor tavsiye etmiyor eskidenmiş desen tamam da şimdi kimse makat gelişi normal Doğum tavsiye etmiyor
Anne3434_ SerapTadelenTtnc eskideni bilmem de şuan makat geliş doğuran eskisinden daha çok canım doktorlar uğraşmak istemiyor bence