H_myra1 Omerhatice ayy ne kadar çok dikişiniz olmuş kesi olmadımı yani dogum esnasında yırtılmamı oldu
H_myra1 ezos her iki dogumum da da söylnedi bana neden söyle miyorlarki doktorum dikiş atarken 3 içten 3 dıştan atıyorum demişti
ezos H_myra1 Enteresan gerçekten doktor da söylemedi sonra pansumana gelen kişiye sordum sayisu önemli değil düzgünlüğü önemli dedi o da söylemedi 🙄
H_myra1 Omerhatice benimde kesili hali 6 2.sinde kesi atılmadı yırtıldı onada 4 dikiş atıldı kesmiş doktor baya demeki
2melekannesiiiii meraklianne1 benim dikişlerim 1 hafta sürmüştü ama devamlı batikon sürdüm zaten idrarda da asit olduğu için eritiyor onu doktorunuz demedi mi size falanca günü kontrole gel dikişlerine bakalım veya kendi kendine geçer diye
meraklianne1 2melekannesiiiii bende batikon sürüyorum sürekli kontrole gittiğimde karnımdan usg baktı dikişler için dikerken kendi düşecek dedi gün vermedi gelde demedi😑
meraklianne1 H_myra1 bazen yırtılmalar oluyo doktor ıkınma dediği halde can havliyle duymayıp ıkınınca ondan bende de aynadan gördüğüm 8 dikiş var 🤭
Omerhatice H_myra1 evet canm yırtılma olmadi ama bebisim kafasını itememisdi o yüzden kesildi o yüzden dikisim vardi sorduğumda o kdr söyledi ama ben bir skntisino yaşamadım.. hem agri aci olarak hemde genişleme olarak falan bir sorun olmadı 🥰
SutlacimiYedimmiBen meraklianne1 20 25 gun arasi tamamen düştüler canım bazisi erken bazisi gec dustu gecmis olsun
H_myra1 meraklianne1 benim doktorum yetişemedi mesela önlük giyerken bana tut tut dedi ama ben tabi bıraktım 4 dikişim vardı kendiliginden yırtıldı benimde dikişten sonra çok fazla sıkıntı olmadı ama ilk dogumda kötüydü otorup kalkamıyordum o zaman doktorum kesi atmıştı