Babyasia Sisiko Hayır ben istemedim hatta çok korktuğum bir şey. Ama herkes farklı şeyler anlatıyor kimi 3 saatte almıs kucağına kimi 10 saatte doguramamis sezaryen olmuş herkesin tecrubesi farklı
Babyasia Elisammmbade 39 olduk. Benide çok korkuttular ama şuan yeter ki kavuşayim her şeye razıyım modundayim🤦♀️
Elisammmbade Babyasia Kız iyi senin 3 hastane değişmişsin tam 6. Hastanem şuan 3 tane özele gitmiştim hiç biri iyi değildi 3 tane devlete Kocaeli’de iyi hastane bulmak zor. Ama suanki gittiğim devlet hastanesi özelden de iyi gerçekten burda doğum yapicam inşallah
SedaCeki mrsuzekturk sabah 7.30 dogumum var 40+0 dayim 🥰 esimle oturduk sohbet ediyoruz asla uyuyamiyorum🤣
Kezbanka Sisiko ben de sizin gibiyim. Hiç açılmam yok bebeğimin başı kanala girmemiş suyu da azalmış. Doktorum suni ile başlayalım diyor ama ben çok kararsızım direkt sezaryen mi istesem diyorum yoksa suniyi denesem mi ne yapsam bilemedim.
Sisiko Kezbanka aynı şekilde benimde öyle suyumda herhangi bi azalma yok ama doktor 40tan sonra bekleme taraftarı değil iki arada kaldım çıldırmak üzereyim artık