mrsuzekturk Bu cuma doktorumla konuşacağım haftaya cuma da doğumum çok heyecanlıyım geceleri hiç uyuyamıyorum.
Nazlican1994 mrsuzekturk Rabbim tek nefeste kurtarsın, evladınızı sağ salim kucağınıza alın inşallah ne güzel çok az kalmış darısı bizim başımıza 😍
Babyasia mrsuzekturk Benimde bu hafta içinde gelmezse perşembe suniyle başlıyor. Allah sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin 🤲
Bett_blog mrsuzekturk haftaya salı doğumum var aynı heyecan tedirginlik ay bi şaşkın ben😁 günler geçmez derken gelen telaş kaygı hüzün ama çokca mutluluk😍🥳❣️
Sisiko Babyasia suni sancıyı kendiniz mi istediniz. Benimde bi türlü sancım gelmiyo bebiş yolda bile değil doktorum da çok önermiyo çevremdekilerde ama ben inatla denemek istiyorum. Cuma yatışım var Daha önce aldınız mı nasıl oluyor
Burculi06 mrsuzekturk evet canım çok şükür az kaldı bu zamanlara kdr gelebildik. Ama gelmeye niyeti yok çok zorlanmaya başladım nefes alamıyorum artık aldığım. Nefes de yetmiyor son zamanlar çok zor
mrsuzekturk Nuraybakay ya yazalım mutlaka haberleşelim inş hepimiz sağ Salim kucağımıza alırız bebeklerimizi
Sisiko mrsuzekturk merhaba benimde son iki gün kaldı cumaya kadar gelmezse cuma günü doktor sezaryen yapacak büyük ihtimalle bende şansımı deneyip suni almak istiyorum ama cok kararsızım siz napmayı düşünüyosunuz 😢
mrsuzekturk Sisiko benimki sezeryanmolcak 38. Haftamda alınacak bebeğim yani normal doğumu cesaret edemediğim gibi kalp kapakçığımda üfürük de var mecburen sezeryan olcam
Kezbanka Sisiko ben de sizin gibiyim. Hiç açılmam yok bebeğimin başı kanala girmemiş suyu da azalmış. Doktorum suni ile başlayalım diyor ama ben çok kararsızım direkt sezaryen mi istesem diyorum yoksa suniyi denesem mi ne yapsam bilemedim.
Babyasia Sisiko Hayır ben istemedim hatta çok korktuğum bir şey. Ama herkes farklı şeyler anlatıyor kimi 3 saatte almıs kucağına kimi 10 saatte doguramamis sezaryen olmuş herkesin tecrubesi farklı