Sedamurat Tugbaslan3458 allah analı babalı büyütsün inşallah hepimize nasip etsin sağlıklı sıhhatli doğumlar canım🥰
Eslemnur Sedamurat sancım olursa heran 39kadar vaktin var dedi bebişin kilosu iyi bana kalırsa hemencik alsınlarda almıyorlar çok daraldım oyyy nenemm oyy dogursaydım biii
Eslemnur Hiraa önden gitmesi bişey değiştirmiyormuş benimkide aynı 2hafta önden gidiyor 38haftalık uyumlu ama gene 36oluyor 38olmuyor bacım
Hiraa Eslemnur yok canım ben 36 degılım 34 haftalıgım alacagı hafta 38+4 olacak onu dedım evet etkılemıyo dogumu ama onceden sancım olmaz ınsallah 🤲 onu demek ıstedım 😊