Sedamurat Hanımlar planlı sezaryen doğum olacak olanlar doktorunuz kaçıncı haftada gün verdi size kaç hafta öncesinden
UsanmazPandaaa Sedamurat ben planlı sezeryanım 28+5 deyim bu gün doğum zamanımı aldım konuştuk 4 ekimde inşallah kavuşacagım kızıma ♥️🌺
Sedamurat Denizyildizii tamam ama kaçıncı haftada şu gün gel doğuma dedi kaç haftalıkken gittin ve sana gün verdi onu soruyorum canım
Sedamurat UsanmazPandaaa anladıım baya erken öğrenmişsin inşallah o tarihte olur o tarihte kaç haftalık oluyorsun peki😇
UsanmazPandaaa Sedamurat 38+4 oluyorum eşim askeri personel oldugu için erkenden bildirecegiz o yüzden bu gün kontrolde konuştuk anlaştık 🥰🥰 tabi erken gelmeye niyetlenmezse
AylinCk Bende 32 haftalıkken konuştum 39. Haftada alacam dedi tabi ondan önce suyum gelmezse yada ekstrem başka bi durum olmazsa canım
Tugbaslan3458 Sedamurat 37+5 de konuşup 38+0 kendim isteyerek gün aldım 38. Haftada doğum yaptım doktorum 39u bekleyelim dedi istemedim günümü aldim doğum yaptım 4 ay önce canım
Sedamurat Tugbaslan3458 allah analı babalı büyütsün inşallah hepimize nasip etsin sağlıklı sıhhatli doğumlar canım🥰
Hiraa Sedamurat canım ben 32+1 de gıttım 30 agustos dedı 38+4 denk gelıyo ama ondan 10 gun onve kontrolum var belki dahada erken olur dedı 2 hafta onden gıdıyo bebısım ondan hatta gobusu kafası 4 hafta onden gıdıyo 🧿😍😍
Eslemnur Hiraa önden gitmesi bişey değiştirmiyormuş benimkide aynı 2hafta önden gidiyor 38haftalık uyumlu ama gene 36oluyor 38olmuyor bacım
2sy 37.haftada cagirdi henuz gun konuşmadık. Ben olabildiğince bekletme taraftariyim dedi. Umarim 37.haftada gittigimde gunum belli olur :)
Lulemom Sedamurat 35+4 de gittim. 10 gün sonra gel dedi o zaman gün vereyim dedi. Yani 37. Haftamda gidicem gün almaya