Emine_2020_robin Fasulyemibeklerken ALLAH yardımcın olsun canım tabi benimde bu cuma da ben doğum yapcam hayırlısıyla
Fasulyemibeklerken Emine_2020_robin Seninde Allah yardımcın olsun inşallah rabbim bu yolda kimseyi koymasın 🙏🙏
Kvsraykt Fasulyemibeklerken yediklerinizi takip edin bakalım eğer patates muz gibi şeylere rağmen devam ediyorsa doğum yakın demektir bazen bağırsaklar kendisi boşaltım yapıyormuş bazen de lavman yapılıyor bol su için vücut su kaybına uğruyor
Fasulyemibeklerken Kvsraykt Leblebi ve kolada geçiriyor normalde ama bana mısın demedi artık bebeğim gelsin istiyorum umarım bir an önce hayırlısıyla sağlığıyla gelir 🙏🙏😍
sedefyrs1101 1 tatlı kaşığı türk kahvesi ve 1 tatlı kaşığı şeker bardakta karıştırıp kaşıkla yiyin geçer benim tek çözümüm bu hemen geçiyor 🤗
Sedcann Fasulyemibeklerken ya bende 37. Haftadayım forumda kesin birileri vardır dedim salgında varmış ama cidden ne yapsam geçmiyor benimde çaresiz kaldım çok yoruyor 2. Hamilelğim evde de bebeğim var ilgilenmem gereken hava zaten sıcak çok yordu beni var mı başka önerisi olan canım gebeler 😢🥺
Fasulyemibeklerken Sedcann Kahve limon kürü yaptım cnm ben internetten bak ishal için kahve limon diye yazınca çıkıyor biraz o hafifletti
Fasulyemibeklerken Kbr11 evet sıcaklardan sanırım doktoruma söyledim çoğu ishal şikayeti diye geliyor dedi kahve limon fayda etti sanki bana umarım yine olmaz
Kbr11 Fasulyemibeklerken inşallah rabbim şifa versin hayırlısıyla evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Fasulyemibeklerken birtriptanesi Valla son 4 günüm kaldı gelmezse sezaryen le alacaklar 😂 benim ki çık inatçı çıktı