Eda52 Guatırım yüksek çıktı arkadaşlar ilaç kullanıyorum 9 haftalık hamileyim aynı durumu yaşayan var mı 😢
Deletedmom23234 Eda52 Dahiliye ye gittin mi yoksa ilk defa mi yüksek çıktı ? Benimde 5.63 şuan gebeliğimin başında 7 civarıydı. Gebelikle beraber çıktı Maalesef. Senin değerin kaç şuan
Eda52 Deletedmom23234 Dahiliye sonuçlarını alana kadar hamile kaldım canım ama şuan 3küsür doktorum yüksek dedi ilaç kullanıyorum
Eda52 Deletedmom23234 9 haftalık hanileyim ilk aylara göre yüksek dedi doktorum konrolde tutalım dedi 🤢
Deletedmom23234 Eda52 Hadi ya çok geçmiş olsun ilaçlarını içmeyi ihmal etme geçer merak etme, olumsuz yorumlara da bakma sen
Sevinc1987 Eda52 benimde yüksek çıkmış geçen ay dün yine aldı buda aynı çıkarsa guatra doksoruna gitmem gerekiyormuş
cennetkokulum_ Barlas_mom gebelik olduğu için 2 buçuğun altında değer olmasını istiyo doktorlar ama ilacını aksatma yeter ki düzene girer canım geçmiş olsun
Nursahyalinpenbe Eda52 benimde 4.42 çıkmıştı doktorlar biraz korkutuyorlar bu konuda 5. Haftadan beri ilaç kullanıyorum şuan 1.08 gayet iyi bir seviye dedi doktor ilacını hergün almayı ihmal etme canım kısa sürede düşer her ay baktır canını da hiç sıkma :)
Eda52 Nursahyalinpenbe ayy ne güzel düşmüş senin inşallah benimde düzene biner bakalım içiyorum ilacımı
Fatmadumankorc Nursahyalinpenbe ben de 2. Ayımdan beri ilaç kullanıyorum 3.95di başladığımda şu an 1 ay geçti ve 5lere yükselmiş değerim her sabah içmeme rağmen ve 50mg kullanıyorum
Goxun Eda52 benimde yüksekti 20 gün kontrol altında günde 3 kere ilaç içerek 6 ayda iyileştim .ilaçlarınızı ve kontrollerinizi ihmal etmeyin ilaçla tedavisi mümkün 👍🏽
Lilaaa Goxun merhaba peki ömür boyu ilac kullanmak mı gerekiyor değerler normale dönerse nasıl bi yol izleniyor. Benmde tsh 5 çıktı 3 aydır ilac kullanıyorm 25 mg levatrion. Şuan 1.30 doktpr aynı dozda devam et dedi düşmeye devam eder mi