Barlas_mom Deletedmom93428 tüm kan değerlerime betaya herşeye baktılar sağlık ocağında hepsi e nabızıma düştü gayet görüyorum
Barlas_mom Pembepanterr güzel çıkar Allah’ın izniyle 🙏🏼☺️ Hemde önemli olan düzenli artması herkesin değeri aynı olmuyor
Pembepanterr Barlas_mom Evet canım 254 cıktı persembe de vereceğim sonra bir iki hafta sonra kadın doğuma gidicem inşaAllah 😊
Barlas_mom Deletedmom93428 kız gerçekten bak 27 sonuç birden düştü e nabızıma ☺️☺️Belki sizin gittiğiniz sağlık ocağı öyledir
Barlas_mom Deletedmom93428 yok iyi yaptın tabi ki bu ülke de herşey değişkenlik gösterdiği için yerden yere çok normal 😅🤗🤗☺️
Deletedmom_33 Pembepanterr Google Chrome değil de başka tarayıcıdan bakın eğer yine yoksa sabah veya öğlene düşer
Pembepanterr Barlas_mom İnşaAllah bu gebeliği sağlıkla birlikte ilerletip bilgi alışverişi sağlarız Allah razı olsun balım çok teşekkür ederim 🌸❤️
Ozgesapmaz Mavi34 valla en son kan verdim kaç gün bekledim sonucumu. Aradım sağlık ocağını kanınızın sonucu çıkmamış çünkü kanınız kaybolmuş dendi. Umarım saçma sapan birsey yaşamazsınız