Fatma0138 Benim ilk çocuğum normal doğum yaptım 2 dikişim vardı,affedersiniz ben de öyle genişleme olmadı aksine daha dar sanki. İlla ki ilk çocukta genişlicek değil ama siz 2.ci hatta 3.cü bi cocuğu düşünmüyorsanız keyfi sezeryanı tercih etmeyin bence. Ona buna bakarsanız kafanız daha da karışır ayrıca kaynananızı ilgilendirmez bakmayın ona.